◠▫◡❦ Jeseň (Projekt 2014: 28/40) ❦◡▫◠

23 septembra



Tak nám dnes začala oficiálne jeseň :-). Ďalšie moje obľúbené ročné obdobie, teším sa na to prezliekanie prírody z jednej farby do druhej. Je síce pravda, že bude nakoniec do hola, ale kým sa stihne vyzliecť, tak ma to veľmi baví. A milujem čas kabátika a šatky...

Keď som išla fotiť obrázok, uvedomila som si, že je najvyšší čas zniesť z povaly jesenné dekorácie a vyzdobiť si to tu v jesenných farbách. Obrázok má 63x63 krížikov. Nikdy neviem, čo o obrázkoch písať :-D. Tak ich nechajme rozprávať samé...





Ešte dva obrázky a je tu ďalšia rekapitulácia. Pomaly by som si mala nachystať niečo jesenné a vianočné. V lete sme toho stihli dosť až som to nestihla všetko ukázať a už to asi nemá ani význam. Na druhom blogu som sa zapojila do výzvy a hoci som si myslela, že to tu ustrážim, no bohužiaľ mi to nevyšlo, tak bol tento mesiac dosť úbohý. No keďže dnes začalo aj znamenie Váh, tak zajtra sa tu objaví ďalšia mačička a na konci mesiaca určite kvietok. Aspoň že toto je pevné, inak neviem, ako by to dopadlo.

◠▫◡❦ Pekný večer! ❦◡▫◠


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.