Jarný veniec (Springspiration #2)

20 marca


Tak už je tu jar oficiálne! A ja konečne môžem publikovať veniec, ktorý som vyrobila ešte začiatkom mesiaca. Hoci z toho jarného má na seba hádam len tie konvalinky, aj tak ho budem nazývať jarný, aj keď je vlastne jarno - letný. V porovnaní s vencom z konca prípsevku som tento mala hotový do pol hodiny aj s videom. Mala som pocit, že vešanie na tie naše nešťastné sklené dvere mi trvalo dlhšie, ako samotná výroba 😁.

Použila som:
drôt a cvakačky - Creative Panta Rhei
Kvety - Ignis Dekor
Veniec - čínsky obchod







Do pozornosti dávam ešte jeden, ktorý som zdieľala minulý týždeň na Facebooku. Tento som vyrábala na objednávku a odfotila som ho v dvoch rôznych polohách. U mňa veľmi tesne vyhráva zdobenie na boku ☺.


Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.