The Best Hugs

12 septembra


Haha, neodolala som a zapojila som sa do hromadnej objednávky Mary zo Scraptime. Vybrala som si síce len dve veci, ale aj z tých som sa tešila ako malé decko. Keď prišli, dlho som im neodolala, vypustila som z plánu lakovanie nechtov a išla som ich hneď vyskúšať. A nezostalo len pri tom!


Ok, vyskúšala som pomôcku na pečiatkovanie, aj dve z pečiatok. Už aj som brala pastelky a začala vyfarbovať. A vystrihovať. A... Jasné, vytiahla som papiere a pohľadnica bola na svete. Pre niekoho infantilná, pre mňa rozkošná 😊.

Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka (Martha Stewart Crafts, Mini scoring board)
♥ sada papierov (Tedi)
♥ biely výkres
♥ obojstranná páska, penová páska, pastelky, lepidlo, nožnice
♥ akrylový blok
♥ atramentová poduška (Versafine, Onyx Black)
♥ pečiatky Friends Furever (My Favorite Things)
♥ Stamp Perfect (Hampton Art)
♥sada výsekov Original Collection SD004 (EnoGreeting)
♥ vysekávačka kruh 7,5 cm (dpCraft)
♥ rohová vysekávačka (xCut)






Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.