Happy Birthday Owl Card

12 októbra


Pôvodne som mala písať o sovičkovej vysekávačke, vďaka ktorej vznikla táto pohľadnica, ale keďže sa mi nepodarilo pripraviť príspevok v takom rozsahu, v akom som mala v pláne... Nuž, tento mesiac sa mi veľmi nedarí dodržiavať svoj harmonogram a som z toho mierne nervózna. Minulý týždeň bol dosť nepríjemný, o čom svedčí aj vynechaný príspevok a tento týždeň nie som práve fit a príspevky lezú ako z chlpatej deky. Každý večer miesto tvorenia ľahnem so šálkou čaju na chvíľu ku knihe (tentokrát čítam sériu Labyrint) a zaspím.

V podstate táto pohľadnica vznikla náhodou. Začala som pracovať na materiáli do spomínaného príspevku a zrazu som dostala chuť spraviť pohľadnicu. Nejakú veselú a farebnú, potrebovala som si vylepšiť škaredý deň. Pohľadnicu som pôvodne spravila s jednou sovou, ale potom som začala robiť rôzne variácie a nakoniec som sa rozhodla pre sovy dve. Dokonca som tú prvú opatrne odlepila a rovnako ako srdiečkové balóny ju nalepila na penové štvorčeky.


Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ ryhovacia podložka "Mini scoring board" (Martha Stewart Crafts)
♥ biely výkres
♥ sada papierov (Tedi)
♥ zbytky papierov (Tedi, čierny a biely výkres)
♥ obojstranná páska, motúzik, nožnice, lepidlo
♥ 3D penové lepiace štvorčeky
♥ vysekávačka "Lace Heart" (Martha Stewart Crafts)
♥ srdiečková vysekávačka (Efco)
♥ kvietková vysekávačka (dpCraft)
♥ sovičková vysekávačka
♥atramentová poduška Versafine, odtieň Onyx black
♥ akrylový blok
♥ gumenné pečiatky (Stamper Anonymous Jim Holtz Collection, Simple Sayings CMS155)





Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.