Papierové zátišie

03 mája


Dnes tu mám pre vás nápad na jednoduchý a rýchly vlastnoručne vyrobený obraz. Ja som si vybrala motív vázy s kyticou kvetou. Rámik môžete použiť klasický ako ja (sklo nepoužijete) alebo 3D a aspoň sa tak na neho nebude prášiť. Pôvodne som mala v pláne vyrobiť dva do série a dať ich do spálne, ale som rada, že som sa konečne nakopla a spravila aspoň jeden. Neverili by ste, koľko som tento nápad skladovala v skrini, kým dostal konečnú podobu 😁.

Potrebujeme:
♥ rámik na fotky (ja som použila rozmer A4)
♥ dizajnové papiere
♥ nožnice, pravítko, ceruzka, lepidlo
♥ papierové (alebo iné) kvety
♥ papierové výseky listov (Optys)

Rovnostranné trojuholníky, ktoré som použila na vázu, majú výšku 5 cm a základňu širokú 3 cm. 




Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.