Obrázky k narodeniu chlapčeka

02 februára

Obrázky k narodeniu chlapčeka

Po mesačnej pauze sa opäť hlásim. Niečo sa mi tu síce nakopilo, ale akosi som nemala chuť do písania. Po dlhšej dobe som robila obrázky k narodeniu chlapčeka, no tentokrát s malou obmenou, ktorou bolo miesto na fotku. A rovno 2x - pre rodičov a pre prababku.

Aké šťastie, že som v skrini našla zabudnutý rámik na druhý obrázok, keďže Ikea prestala tieto rámiky predávať a má za ne náhradu iného rozmeru a navyše predĺžili lockdown...  Sada papierov, ktorú som použila je od Dovecraft (Back to basics, True Blue), podklad bol zo staršej jesennej sady Crelando.

Inak je to taký môj štandard - papiere, čipka, výrezy :-).

Obrázky k narodeniu chlapčeka

Obrázky k narodeniu chlapčeka

Obrázky k narodeniu chlapčeka

Obrázky k narodeniu chlapčeka

Obrázky k narodeniu chlapčeka

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.