Stojančekový kalendár

09 februára

Easel calendar

Mala som silné nutkanie nepísať názov príspevku v slovenčine, ale napísať ho tak, ako toto čudo poznám, a to "easel", v tomto prípade kalendár. Trvalo dlhšie, kým som sa k tomu dostala, no výbornou príležitosťou bola návšteva mojich kolegov pred Vianocami. Znie to smiešne, ale od marca som ich videla asi 3x, aj to nie všetkých :-). Keďže mám kolegyňu, ktorá obľubuje kancelárske sprostosti ako ja, rozhodnutie na nejakú pozornosť padlo rozhodne na niečo také, samozrejme z vlastnej dielne. A ja som konečne mala príležitosť vyskúšať si to. Papiere (okrem kraftového podkladu) sú z Tedi-ho, poznámkový blok z Albi, kalendár som vyrobila a pôvodne som ho chcela dať ako "free printables" a trochu ho ešte vytuningovať, no opäť som prepásla správny čas.

Easel calendar

Easel calendar

Easel calendar

Easel calendar

Easel calendar

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.