Darčekové poukážky

26 decembra

Darčekové poukážky
Prajem všetkým pohodové sviatkovanie a načerpanie síl do nového roka. Priznám sa, už som trochu unavená z filmových maratónov, ktoré tento rok dávame a tak som opäť siahla po knihe a nakoniec som si sadla k hrnčekom dobrého punču notebooku a píšem tento príspevok (aj keď mi momentálne pri písaní za ušami kričí Kevin stratený v New Yorku.).

Premýšľala som, či si tento príspevok nechám na budúci rok, keďže je už trochu po termíne, ale tento blog pomaly, no isto, smeruje ku koncu, takže radšej to vybavím hneď.
Ako som už spomínala pri darčeku pre našu kolegyňu, aj darčeková poukážka môže byť pekne zabalená. A teda mne osobne sa obálky, ktoré k nim ponúkajú, veľmi nepáčia. Predstavu som mala jasnú hneď a ako bonus som k nim vyrobila na mieru aj malé obáločky.
Darčekové poukážky
Darčekové poukážky

Darčekové poukážky

Darčekové poukážky

Darčekové poukážky

Darčekové poukážky - obálky

Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.