Vianočné plechovičky

23 decembra

Dnes to bude posledný príspevok pred Vianocami, aj keď mi ich ešte niečo zostalo. Minulý rok som predpokladala, že bude s blogovaním koniec, ale ešte to tu nejako prežilo, tak si trúfnem odložiť si to o rok.
Tieto plechovičky na blogu rozhodne nemajú premiéru, takže po zjedení cukríkov ich nevyhadzujem, ale si ich odložím. A tak mi poslúžili ako sporkasa na "money challenge", či som ju použila na stojan na perá. Tento rok som sa tam rozhodla zabaliť malú pozornosť - vonné vosky, ku ktorej boli aj dve z troch pohľadníc z predchádzajúceho príspevku. Spojila som to s výrobou sviečky, takže u nás voňalo "sviečkarni".
Samozrejme plechovičku treba patrične ozdobiť, takže som použila papiere, ktoré ladili k pohľadniciam a za pomoci Freepiku som si vyrobila "titulné" obrázky :-).





Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.