Vianočné pohľadnice s Aladine pečiatkami

17 decembra

Klasicky pred Vianocami nič nestíham, stresujem a naháňam sa, keď sa konečne k niečomu dostanem, tak to vymýšľam tak, že si čas výroby predĺžim aj trojnásobne :-D. Aspoň že je už Secret Santa odovzdaný a darčeky sú doma, lebo človek nevie, čo bude zajtra a či sa mu to podarí. Ešte na poslednú chvíľu pošlem zopár pohľadníc, cez víkend ma čaká výzdoba a pečenie a budúci týždeň si už hádam vyložím po práci nohy a budem relaxovať pri úžasnej filmografii na Netflixe.

Tento rok som sa rozhodla, že pohľadnice vyrobím v mini verzii a nechala som sa inšpirovať obálkami na darčekové poukážky, ktoré som vyrábala minulý rok a hrozne sa mi páčili. Všetky som ich zladila a hlavný vianočný motív tvorili pečiatky od Aladine, ktoré som kedysi použila pri tvorbe adventného kalendára. Výsledok sa mi veľmi páčil a balenie darčeka som zladila k nim, ale o tom až budúci týždeň :-).







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.