K jubileu hudobníka

14 januára

Táto pohľadnica vznikla celkom spontánne. Pôvodne som nemala v pláne nejakú robiť, ale pár dní pred oslavou mi niečo napadlo, až ma to nakoniec donútilo vybrať papiere a pustiť sa do toho. A tak vznikla tuším prvá moja pohľadnica pre chlapa a keďže je to harmonikár, téma bola jasná.

K tejto pohľadnici sa viaže hneď niekoľko... Hmm, ako to hovoria tí "cool moderní" ľudia? Storiek? :-D Nezvyknem popisovať svoje trampoty pri mojom tvorení, ale tento príspevok už tak dlho čaká v koncepte a príde mi to také vtipné, že musím.

Začnime od začiatku... Najväčším problémom bol akordeón. Ani nie, ako ho spravím, aj keď sa mi základ pohľadnice podaril podľa mojich predstáv asi na 4x, ale že bude len taký symbolický :-D. Ako by mi nestačil jeden problém, ktorému sa nerozumiem, ja som si zmyslela, že k pohľadnici vyrobím partitúru k "Happy birthday". Bolo to vlastne inšpirované mojim Secret Santom z roku 2019, ku ktorému som takto vyrobila text k darčeku na melódiu Rolničiek. Keď prišiel na oslavu harmonikár a začal to hrať, len som sa pousmiala. Ktovie, či by sa to dalo zahrať podľa tých mojich, spoliehala som sa na internet, pretože noty sú opäť niečo, čomu sa nerozumiem :-D.

K pohľadnici som samozrejme vyrobila ladiacu obálku a keďže som už nemala čas vymýšľať, mala som konečne hotovo :-).

Táto pohľadnica vznikla inak pred niečo vyše rokom a oslava bola presne pred 53 týždňami :-). Vzhľadom na hektický začiatok roka som písanie príspevku len odsúvala, odsúvala a čím viac času uplynulo, tým viac to išlo do hája. Na to isté nedoplatil len tento blog s instagramom k nemu, ale aj môj knižný. Nakoniec mi nadobro odišiel notebook a ja som to s prehováraním samej seba vzdala. Nevytvorila som minulý rok toho veľa, ale aspoň budem mať čo publikovať tento. Tento rok inak začal v podobnom duchu a pôvodne som chcela publikovať príspevok na 61. narodeniny :-)

Ako bonus na záver som sa cez Vianoce dozvedela, že pohľadnica zostala niekde stratená a oslávenec ju ani nevidel. Až ma oblial smrteľný pot, lebo si presne pamätám ako ju tam môj chlap nasilu tlačil do tašky s darčekom a už som videla, ako tam zostala zaseknutá a vyhodila sa s taškou. Nebudem klamať, večer som si kvôli tomu aj poplakala. Keď som dostala správu s fotkou, že sa našla, plakala som druhý krát :-D. A teraz už k zopár obrázkom...







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.