6.2.-5.3.2015 Svet dinosaurov (OC Mlyny, Nitra)

08 februára


Dnešný príspevok nie je nejako vábivý na pohľad, zvažovala som, či ho dať sem alebo nie, ale možno sa niekomu hodí, lebo má doma ratolesť, ktorú fascinujú tieto vyhynuté plazy, ktoré vládli Zemi v období druhohôr. V OC Mlyny v Nitre sa totiž (už necelý) mesiac bude nachádzať expozícia 15 exponátov dinosaurov, ktoré sa aj hýbu a vydávajú zvuky, na všetkých troch podlažiach a jeden je pri hlavnom vchode (Stegosaurus).
Pri dinosauroch sa nachádzajú tabuľky, kde sa dozviete základné informácie (jednému chýbala) a na prízemí sa deti môžu odfotiť s "fotosaurusom". :-) Modely sú privezené z bratislavského dinoparku, ktorý som navštívila už 2x aj napriek tomu, že ja sa týchto tvorov desím. Priznávam, že som nevidela ani Jurskú park, ale ako decko som mala iba omaľovávanku :o). Chýba fotka toho pri vchode a jedného v klietke, inak by tu mali byť všetky exponáty, teda dúfam, že som na žiadneho nezabudla. Rozpisovať sa veľmi nebudem, okrem dvoch je všetko na tabuľkách.

Deinonychus






Plateosaurus






Velociraptor


Dunkleosteus




Spinosaurus



Edaphosaurus



Chasmosaurs




Ankylosaurus




Nitriansky Jurský park Ankylosaurom končí a možno by som nabudúce mohla ukázať niečo krajšie, a to výstavu lega, ktorú som tam nafotila ešte minulý rok, no nejako nedostala priestor :o).

Peknú nedeľu prajem!


Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Mila Suzi, mam pro Tebe vzkaz od mych dvou rarasku, ze jsi jim udelala timto clankem a skvelymi fotkami obrovskou radost, protoze zboznuji dinosaury. P.s. moje radost tak velka nebyla, protoze mi sebrali telefon a nechteli mi ho vratit!:))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, že ďakujem a veľmi sa teším, že si príspevok predsa len našiel svoje publikum :-))) Teraz mám veľkú radosť ja :-)

      Odstrániť
  2. A já mám taky vzkaz :D Ne že by mamka byla fanda dinosaurů ( což by ale bylo zajímavý :D ), hrozně se jí ale líbily záběry, kde je vidět za galerií ulice. Kdysi dávno před lety tam pracovala v laborce než jsem se narodila, tak si zavzpomínala. :)
    Jinak ta 18-ti metrová bestie je teda dobrá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď spravím niekedy viac fotiek z mesta a mamu poteším znova, zatiaľ tu mám len taký mix záberov :-) S mamou ako fanynkou dinosaurov by to bolo fakt zaujímavé :-))) Ďakujem ♥

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.