Krabica na čaj

13 októbra

Som čajová. Nielen, že som slaboch, ale ho mám aj rada. Na druhej strane nie som až taký fanatik a doma mám väčšinou tie sáčkové. Ale pri každej ceste do Nitry si z Čajovne dobrých ľudí prinesieme nejaký sypaný. Keď sa mi to nakopilo, bolo mi treba nejakú krabicu na tie, ktoré su schované ešte v sáčkoch. Tie ostatné majú smolu, nemajú taký pekný domček.


Fotka je staršia, zopár krabičiek tam chýba, rovnako ako najnovší sypaný Poklad perzie. Najradšej mám čaje zelené, či už samotné, alebo ochutené a nepohrdnem ani čajmi z Herbexu.

Na túto krabičku som mala aj postup, ako som išla tie staré zlé fotky skultúrniť, zistila som, že ich nemám ani na jednom disku, tak musí postačiť veľa obrázkov samotnej krabice :o)

Servítka je z papiernictva a je celoplošne nalepená s nalepenou krajkou po okraji, krabica s e-shopu a je "12-dielna", na spodnú časť som použila krakelovaciu techniku. Čo sa týka krabice, nebola veľmi kvalitná, na zatváraní chýbali skrutky a vrchná dyhovaná časť sa od seba oddeľovala. už som sa v staršom príspevku sťažovala aj na farbu zakúpenú v tom obchode. Odvtedy si radšej priplatím v hobby obchode :-/. Rada by som zadala link, ale obchod už nefunguje. Ani sa nečudujem...






Prajem peknú nedeľu!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.