Jesenný veniec 2013

16 októbra

Ako som spomenula v príspevku o našej novej okrase na stôl do kuchyne, tak sa aj stalo. Veniec zbúchaný na kolene na poslednú chvíľu z minulého roku bol rozobraný a prerobený na iný. Už som mohla spraviť tri časti jesenného dekorovania, ale čert to už zober :-)


Otrhala som lístky, rozobrala som vetvičky s bobuľami a nachystala som si šišky. Pôvodný zámer bol spraviť ho celý šiškový, ale to si zase môžem nechať na Vianoce. Takto ma aspoň potešilo zistenie, že už nemusím letieť kúpiť ďalšie vetvičky, lebo už mi nebudú chýbať :o)

Do stredu som nalepila symetricky zopár minuloročných umelých listov, šišky, bobule a na záver dva gaštany. Dopadlo to celkom dobre. V záplave toľkej inšpirácie je ťažké si vybrať, čo človek vytvorí. Nakoniec som to nechala na svoju fantáziu, lebo by som sa rozhodovala ešte dlho :-D.




Tuším okrem vianočného venca dávame všetky na tento bočný svetlík. Aspoň venček stále nelieta pri otváraní a zatváraní. Dosť, že s ním hádže vietor. Som zvedavá, koľko bude trvať, kým mi začnú opadávať "súčiastky" :-D.

Prajem pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

6 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.