Pomôcka na drdol - fotopostup

11 januára

Strašne sa mi páčia drdoly. Ja s mojimi jemnými riedkymi vlasmi moc toho na hlave nevykúzlim, ale zistila som, že je na to pomôcka. Nikde som to v obchode nenašla alebo tety predavačky ani nevedeli, čo to vlastne chcem. Možno to nájdem niekde, kde by som ani nečakala (ako sme kúpili ďalekohľad v obuvi na dovolenke v Tatrách :-D ). Keďže sa mi nechcelo čakať, kým by mi to prišlo poštou z e-shopu, a tak veľmi som to chcela, zrodil sa mi v hlave nápad. A tu vám ho prinášam.

Pri výrobe tohoto výrobku nebolo ublížené žiadnej ovečke.

Ďakujem mame, že prebrala za mňa štafetu a štrikovanie dokončila za mňa (pri mojom začiatočníckom tempe by som to mala neskôr ako z toho e-shopu :-o

Potrebujete:
vlnu, ihlice, patenty na zapínanie, ihlu a niť, staré papiloty alebo iný výstužný prvok

A tu vám prinášam postup výroby:

1) z vlny si upletiete obdĺžnik potrebných rozmerov (ja mám 15 x 20 cm)


2)  Obdĺžnik je hotový a teraz ideme vytvoriť "valec"


3) K spodnej hrane položíme papiloty


4) Prichytíme ich niťou


5) A zatočíme


 6) Keď už sme na konci, zašijeme ho, aby sa nám nerozmotával (vrátane bokov)



7) Je čas na patenty (ja som zohnala plastové) 


 8) Jeden diel prišijeme na jeden bok


 9) Druhý diel na druhý bok 


10) Valec je hotový (ukážka v zapnutom stave)


11) A drdol spravený pomocou neho :-) Som veľmi rada, že to funguje! V okolí zapínania je to treba trochu doladiť, dobre zalakovať, prípadne trochu zamaskovať nejako mašličkou.


Pekný večer všetkým!


Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Dneska jsem objevila tvůj blog... jsi moc šikovná... určitě to zkusím, chtěla jsem si něco podobného koupit, ale nikde jsem to v obchodech nenašla... moc děkuju za nápad =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie je za čo, naopak ja som rada a ďakujem za pochvalu :) môžeš sa tu teda sledovať, alebo ma "like-núť" na facebooku, tam pridávam aktuálne tvorenie :-) pribudne ešte kopec vecí

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásný drdol :)

    http://alittlebookfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.