♍ ☿ Panna (Projekt 2014: 25/40) ☿ ♍

23 augusta




Panna

"Panna je pohyblivé, ženské a zemské znamenie ovládané Merkúrom. Panna v sebe spája flexibilitu pohyblivého znamenia, triezvosť a metodickosť zemského živlu, s racionalitou planéty Merkúr. Dáva snaživú, učenlivú povahu, s jemnými rozlišovacími schopnosťami, ktorá sa dokáže dobre orientovať v chaose a stojí nohami vždy pevne na zemi." (www.zverokruh.sk)

Nejako som si zabudla nafotiť obrázok a zrazu tu bol dnešný deň. Fotila som ráno pred odchodom do Nitry a aj to tak dopadlo :-/ Aby mi nebolo málo, zblbne mi počítač... Aj tak budem musieť prefotiť zarámované obrázky. Už to musí ísť zo mňa von. Ani si neviete predstaviť, ako ma neuveriteľne rozčuľuje, že je kanava krivo utkaná. Keď to potom takto olemujem, v tom rámiku to vyzerá príšerne. Navyše ráno o pol siedmej som si to na fotkách akosi nevšimla. Nech, veď koľko ľudí si tento príspevok pozrie... Tak a je to vonku a teraz dosť rozčuľovania.

Som rada, že som si odložila klásky a mohla som ich použiť teraz :-). Panna  bude s nami do 22.9., kde sa mi bude trochu križovať s jesenným obrázkom, takže budú zase dva za sebou. Jej rozmer je 44x49 krížikov.










Uf, stihla som to a teraz budem netrpezlivo čakať, či sa príspevok objaví na Bloglovin´, lebo minule to nefungovalo.

UPDATE: Krivo zarámovaný obrázok opravený.


Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Jééj, roztomilé. :) Jakožto narozena v tomto znamení jsem se na tenhle příspěvek těšila. :) Krásný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a takto sa mi ho nepodarí nafotiť, ach :-( ale teším sa, že si sa tešila a že sa páči :-) ďakujem :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.