✯ ▪ ✯ August (Projekt 2014: 24/40) ✯ ▪ ✯

01 augusta



Ahoj, to som ja, augustová mačička z kalendára od Margaret Sherry. Posielam slnečný pozdrav z pláže. Dnes som si stavala hrady z piesku a našla som aj nejaké mušle. A keby ste vedeli, aká je tá zmrzka mňaukózna, mmm. Skoro som k vám neprišla včas, lebo som chcela nejaké fotky pri vode, ale dážď všetko pokazil a zaplavil mi pláž. Musela som počkať, kým piesok uschne, aby mi Suzi mohla spraviť tie jej veselé fotky. A že sa pri nich zase bavila, mali ste ju vidieť. No trošku nám to prekazila zvýšená hladina vody, ktorá všetko zaplavila a museli sme si nájsť nové miesto. Nenechajte sa pomýliť kamenistou plážou, nie som v Chorvátksu. Podarilo sa nám aj suchý piesok o pár metrov ďalej. Ja už musím ísť do vody, kým začne pršať, tak nechám slovo jej, aby doplnila informácie :-).

Suzi napíše snáď len toľko, že rozmer vyšitej časti je 62x71 a že sa veľmi teší, že sa jej nakoniec podarilo ísť nafotiť aj vodky pri vode :-).











Trochu bláznivý úvod, ale akosi to išlo pod prsty samé :-). To bude asi tou radosťou, že mi to vyšlo, aj keď som mala na mále. To viete, videla som obrázok a v tom okamihu som mala v hlave predstavu, ako to spravím. Ale keď prišli tri dni po sebe dažde, nebolo možné to zrealizovať. A dnes? Už počas fotenia sa k nám hrnulo niečo od Nitry. Kým sme vyšli od Váhu, pridalo sa k tomu niečo od Piešťan a vznikol jeden krásny búrkový oblak. No čo vám poviem, domov sme prišli na poslednú chvíľu. Posledné metre som si ešte tancovala v daždi od radosti, ale som rada, že to najhoršie nás už nezastihlo :-)

klik pre väčšiu fotku


Pekný víkend!



Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.