Visačka pre pána Odina

06 júna


Dnes to bude jeden krátky a vtipný príspevok. Do balíčka, ktorý som naposledy posielala, som vložila aj darček pre psíka, ktorý veľmi rád pomáha pri rozbaľovaní balíkov, aby nebol sklamaný, že pre neho tam nič nebolo. A keď už môžu kade-tade ľudia robiť svojim psov oslavy narodenín, vrátané klobúčikov na hlave, prečo nespraviť niečo trochu menej bláznivé a na kostičku, ktorá bola tým darčekom, vyrobiť visačku :o) Ja viem, psík to ocení rovnako ako ten klobúčik, ale sranda občas musí byť :-))).

A tak sa aj stalo... Vymyslieť si predlohu na kostičku nebol problém, potom som už len podľa veľkosti nachystala rozloženie textu, vypárala okraje a nalepila výšivku na farebný výkres. Dierovačkou som spravila otvor, prevliekla stužku a kostička mohla  ísť do balíčka. Teda najprv sa odfotiť, až potom do balíčka :-).









Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

3 comments

  1. Jééé :)) Panička ocenila visačku i za pana Odina. :D Nejlepší je fotka, jak máš hračku s visačkou a v pozadí pospává Maxo. :D To by Oďák nedal. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň že tak :-D Dovolila som si vložiť aj samotného pána Odina, aj som sa spýtať zabudla :o) On ani tak nespí, ako ma ignoruje, lebo sa neznáša fotiť :-D Ja som chcela, aby sa pozeral, ale nič, behala som s tou kostičkou okolo a stále odvracal hlavu, nakoniec sa takto zvalil (ako obvykle). Bol to niekoľkominútový boj, potom som to vzdala

      Odstrániť
    2. To je v pohodě, mě to potěšilo, že jsi sem vložila pana Odina. :)
      Tak to je teda dobrej herec. :D

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.