Diár 2015 - Update 2

11 júna


Pozerala som do kalendára, plánovala, čo a ako rozhodiť a nakoniec sa miesto ušlo update-u diára. Lenže som bola viac akčná, ako som potrebovala a tomuto príspevku mohli predchádzať dva príspevky, na ktoré by som s týmto nadviazala. Popravde, v jeden som dúfala, aj som kvôli tomu dnes pásku naháňala, ani som si nechystala koncept na toto, aby som mohla video dorobiť, ale stratila som v meste milovanú vec a nejako ani nebolo chuti. Ešte aj teraz sa musím premáhať k písaniu...

No, ale pohľad na moju novú úvodnú stranu v diári ma zase trochu rozveselil. Viac o tom nenapíšem, bude o ňom samostatný príspevok a nie len o tom :-). Motýlika som vymenila za Mirabelle a zvolila som elegantné zlato-strieborné prevedenie. Táto kombinácia vzhľadom na farbu diára je veľmi páčivá :-))).






Takto vyzerá z druhej strany. Stranu s lepiacimi papierikmi poznáte z prvého príspevku a na túto stránku som z druhej strany nalepila kvietkovanú samolepiacu tapetu a pridala zvieratkové lepiace papieriky. Motýlika som najprv spolu s kravičkou a mini medvedíkovými (vľavo hore) a aj vtáčiky a sovičky dostala od Arvonky, potom som si ich a tie ďalšie dokúpila sama




Zoznam úloh (tu)som už mala tiež v minulom update-e, veľmi sa mi páči, takže ho stále používam, len som si ho vylepšila páskami, v prípade tejto dvojstrany som použila aj motýlikovú vysekávačku. A na blogu Mein Lila Park som si našla tie vtipné "citáty".



Na záver ešte malá upútavka na nové rozdeľovače a pohľad, aký je diár už tučnučký. Pri fotení som musela vybrať zopár strán :-D. Ešte úvodná fotka a týždne 17 - 24.











 

Jednotlivé týždne majú svoju nástenku na Pintereste

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.