Guest post: Fialová kytica

04 júna


Keďže sesternica vyrobila ďalšie dve kytice, tak som sa rozhodla s jej zvolením opäť venovať priestor jednej z nich. Snáď raz aj tej druhej, len som so sebou nemala fotoaparát a tú druhú som fotila len na mobil, tak ešte počkám, možno sa mi ešte podarí k nej dostať a spraviť zopár záberov aj foťákom :-).

Prvú kyticu vyrobenú technikou kanzashi ste mali možnosť vidieť tu. Tá mala úspech a už čoskoro robila túto fialovú. Do stredu kvietkov tentokrát zvolila kombináciu štrasových a plastových ozdôb a objavil sa tu aj nový kvietok (zvonček) a dvojfarebný kvietok, ktorý mňa veľmi zaujal. Ale vidíte tie piestiky vo zvončeku? Úžasný detail! Už mám informáciu, že sa chystá ďalšia kombinácia, tak už teraz sa teším, čo nové sa objaví v nej :-).







A teraz celá pekne z každej strany :-).





Táto fialová ma neuveriteľne zaujala, lebo fialová farba je mojou obľúbenou. Tiež sa mi veľmi páčil kvietok z dvoch farieb a rozkošný zvonček.

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.