Macramé náramok s menom

04 augusta


Tento náramok už mám nejaký rok, už je písmenkových náramkov plný internet, až sa trochu hanbím za tento príspevok. Minulé leto som si pri platení v DaVinci všimla písmenkových korálikov a tak som si na skúšku zobrala zopár kociek, z ktorých som vyskladala moju prezývku. Ono by som asi na to kašľala, ale zohnala som aj voskové šnúrky, tak som podľahla. Jasné, že som si ich mohla hocikedy objednať, ale... to snáď ani nie je podstatné.


Farby šnúrok som mala v letných farbách, písmenká som si kúpila v neónových. Nachystala som si korálky na ukončenie a technikou macramé (štvorcovým uzlom) som začala viazať uzlíky. Prvýkrát som spravila aj zapínanie tak, ako sa pri takýchto náramkoch zvykne robiť (našla som postup kdesi na Youtube) a upustila som od svojho gombíkového zapínania. Ja neviem, to gombíkové sa mi tuším páči aj tak viac :-D.







Keď som naposledy videla fórik o písmenkových náramkoch, tak som sa, priznám sa, aj zasmiala. Ale na svoju obhajobu dodávam, ja ich nepredávam, spravila som si tento náramok čisto z narcistických pohnútok :-D. A bohužiaľ, ešte jeden tu bude, lebo ma k nemu inšpirovala jedna výšivka.

Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.