Mirabelle kartičky

Thursday, October 22, 2015


Keďže som tu nedávno ukázala moje nové rozdeľovače do diára, je na čase ukázať aj zvyšok. Tak ako som si predtým spravila kartičky do diára s motívom Gorjuss, tak som si vyrobila aj s Mirabelle. No veď aby to ladilo, nie.
Mirabelle je trochu drahšie dievčatko, rovnako ako Gorjuss, ktorú som pasovala za jej sestru. Tiež ju nájdete na rôznych predmetoch, či látkach a by som povedala, že je to pre bláznov ako ja vďačný objekt ako Hello Kitty, či podobné postavičky. Priznávam, podľahla som jej tiež, čoho dôkazom je aj tento príspevok s jej obrázkami...


A tak som si vyzerala kartičky zo scrapbookového papiera a nalepila na ne obrázky tohto rozkošného dievčatka.



No, dokonalé zladenie :-) Ešte aj pero, ktoré som ukazovala vo videu. Aj lepiace papieriky, ale tie tu nie sú.







Pekný deň!

You Might Also Like

0 komentárov

Vopred ďakujem za vaše komentáre!

UPOZORNENIE
Komentáre s pozvánkami na rozdávačky alebo komentáre s podsunutým linkom blogu budú bez upozornenia zmazané!

Subscribe