Rozdeľovače Mirabelle

13 októbra


Poprosím veľké fanfáry, konečne je tu príspevok o rozdeľovačoch do diára, ktoré už používam nejaký ten mesiac. Odhliadnuc od toho, že tento príspevok tu mal byť už pre štyrmi mesiacmi, som na seba hrdá, že je tu aspoň teraz :-D. Nevyšlo mi totiž video. Musela som točiť znova. A kým som sa k tomu konečne dokopala, bol tu september. Na to, aký mám super diár som mierne chaotická a nezorganizovaná. A to nesiem ťažko :o). Bojujem s tým, ale únava je mocnejšia. 

Prvé rozdeľovače som ukázala tu a úvodný z týchto zlato strieborných som ukázala tu. Tentokrát som si vybrala niečo, čo celkom super ladilo k diáru. Mám rada veselé a pastelové farby, ale toto si ten môj diár pýtal. Na vytvorenie rozdeľovačov som použila nevyužité  kupóny z Yves Rocher. Už minulý rok som ich používala ako záložky k jednotlivým mesiacom v mojom, nazvime to, pracovnom denníku. Tento rok som si ich tiež odkladala a pekne som ich teraz... mm, zrecyklovala? :-)


Okrem YR kupónov som si nachystala samolepiacu tapetu, biely papier, obojstrannú pásku, nejaké tie nástroje a vytlačila som si štítky. Celý postup je vo videu, takže ho nejdem opisovať, ale  myslím, že všetkým je jasné, že to nebolo nič zložité a ako som ich vyrobila :-). A nezostalo pri páskach. Celý zlato-strieborný výtvor som ozdobila nálepkami s motívom Mirabelle a nezabudla som ani na poznámkový blok, ktorý mám na konci diára. Áno, je to S ako Suzi :-) 










Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.