Shamrock Is Where The Heart Is...

17 marca


Dnes som mala dovolenku a potešila som sa, že sa mi možno konečne podarí niečo vytvoriť aspoň k Sv. Patrikovi, keď už som toľko toho od začiatku roka zmeškala. Ja viem, u nás to nič neznamená (ako Halloween a slávi sa tu). No ako som už spomínala kedysi, občas sa tu vyskytnú aj takéto veci. Pri názve príspevku som sa nechala inšpirovať obľúbeným citátom, ktorý je aj na fotke nižšie. Nevyšlo mi to moje tvorenie síce podľa plánu, ale tak narýchlo som vytvorila aspoň srdiečko zo štvorlístkov, ktoré v sebe skrýva aj iný význam. Dnešný deň bol pre mňa totiž náročný, ale napriek tomu výnimočný a momentálne sa cítim mega šťastná :-))) . Zhrniem to asi nejako takto:


No a keďže nám papierovačky okolo nášho budúceho domčeka a života zabrali viacej času, ako som myslela, tak dnešné "dielo" som si zobrala štvorlístkovú vysekávačku od dp Craft, zlatý papier zo sady z Tedi-ho, rámik z čínskeho obchodu a tvrdý papier zo sady Crelando z Lidla. Vysekala som s výkresu štvorlístky, rozmiestnila do tvaru srdiečka a nalepila.



Keď tak na to pozerám, asi by som mala spraviť nejaký reparát na fotky :-D. Strašne som to tentokrát odflákla, navyše takéto zlaté metalické veci sa mi zle fotia, či je to na dennom svetle, alebo pod lampou.

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.