❆ Snehové vetvičky ❆

04 decembra


Keď už som si predsavzala, že každú adventnú nedeľu pridám príspevok, tak tu je ten na adventnú nedeľu druhú v poradí.

Pôvodne som chcela vytvoriť niečo na rohovú skrinku do obývačky, aby nebol kút prázdny. Kedysi dávno som videla jedno video o jednoduchom dekorovaní domácnosti, kde sa pani vybrala do prírody, našla pekný konárik a dala ho do dizajnovej vázy. Niečo takéto som si chcela dať ja do obývačky, práve do spomínaného rohu s tým, že na halúzky pripnem vtáčiky a motýle. Potom som si predstavila, ako sa na tom budú robiť pavučiny a chytať prach a bolo dodekorované 😁.

Myšlienka sa mi vrátila teraz v zime, len nejako nevychádzala výprava na hľadanie halúzky. Jedno popoludnie som pila kávu, pozerala von oknom a pozorovala vrabce na kríku pred domov. Problem solved. Halúzka sa našla a nie jedna 😊.

Keďže som chcela zimnú až vianočnú dekoráciu, bolo treba trochu snehu. Ten môj bol v spreji z Tesca pôvodne určený na okná (mám k nemu aj šablóny). Keď sneh na halúzkach trochu zaschol, prišlo na rad ich usporiadanie vo váze a zdobenie. Mimochodom, tie sovy som tam nechala zámerne. 

Použitý materiál:
halúzky (príroda)
sneh v spreji (Tesco)
ozdoby (Lidl)

váza a sovy (Jysk)
tácka (Ikea)

Táto zimná dekorácia nakoniec skončila v spálni na komode a do obývačky musím vymyslieť niečo iné 😊.




Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.