❆ Margaret Sherry - Trimming the Tree ❆

Sunday, December 25, 2016


Hoci som tento obrázok dokončila trochu neskôr, ako som plánovala, pridávam ho sem so spätným dátumom, na aký som ho mala naplánovaný. Celý záver pracovného roka sa akosi pokazil a bola som rada, že som vládala prísť domov, nie to ešte na niečom pracovať.


A to som začala vyšívať už v novembri. Aby som ho mala včas a mohla si vyškrtnúť ďalšiu položku, ktorú som si naplánovala ešte v roku 2015. Priebeh som zdokumentovala aj na blogovom Instagrame a asi som s tým pravidelným sledovateľom trochu liezla na nervy, ale čo už. Mne sa tiež nepáči všetko.

Dizajn pochádza z knihy The best of Margaret Sherry, ale bol uverejnený aj v jednom z čísiel časopisu CrossStitcher (nenašla som v ktorom). Nachádzajú na ňom skoro všetky Margaretine postavičky a dajú sa pokojne vyšiť aj samostatne. Podľa obrázku k predlohe by to mala byť "suknička" na stromček, okolo kvetináča, v ktorom je.






Zdroj pozadia na poslednom obrázku: Designed by jcstudio / Freepik


You Might Also Like

0 komentárov

Vopred ďakujem za vaše komentáre!

UPOZORNENIE
Komentáre s pozvánkami na rozdávačky alebo komentáre s podsunutým linkom blogu budú bez upozornenia zmazané!

Subscribe