It´s a boy!

19 februára


Som teta. Päť dní po tom, čo by ocino oslávil 60 rokov prišiel na svet nový Kamil.

Nápad spraviť scrapbookový obrázok prišiel po vytvorení toho svadobného. Pre dievčatko som už spraviť nestihla, v Tigrovi už nemajú rámiky, ktoré na takého obrázky potrebujem. Ale dúfam, že sa taký ešte niekedy podarí zohnať.

Rozloženie jednotlivých "dielov" som menila asi päť krát. Kvety aj kočiarik boli zrazu akési stratené na ploche a ja som musela trochu zaimprovizovať. Celá miestnosť bola zaprataná papiermi, kvetmi, výsekmi a ja som o život kombinovala. Rozloženie, ktoré vidíte tu a teraz je šieste a zmenila som ho tesne pred natáčaním videa. Kartičku s údajmi som mohla nalepiť a rámik dať na ňu, ale spravila som radšej jednu stranu nelepivú na prípadné vloženie fotky.


Použila som:
Dizajnové papiere (Tedi)
výsek z lepenky "It´s a boy" (Wycinanka) (Organizátorka)
výsek z lepenky "Floral ornaments" (Wycinanka) (Organizátorka)
výsek "kočiarik" (Stamperia) (Jukan)
výsek "fotorámik" (Tedi)
papierová rozeta (Rayher Doily Set) (Organizátorka)
papierový výsek "etiketa" (sada Original Collection, Eno Greeting) (Creative Panta Rhei)
motýle a kvety (Lidl - jedna jarná akcia)
čipka (Tedi)







Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.