Rekapitulácia 2017

05 januára

Premýšľala som, či aj tento rok spravím rekapituláciu roku minulého. Keď som sa pozrela na  zoznam príspevkov, tak som usúdila, že si zaslúžia byť pripomenuté. Rok 2017 bol na tomto blogu celkom akčný, čomu sa veľmi teším a nebyť hektického konca roku, tak by to dopadlo ešte lepšie.

Začala som si príspevky plánovať a snažila som sa postupne na nich pracovať. Aj keď to občas bolo na poslednú chvíľu a s odretými ušami, dosť mi to pomohlo. Pokúsim sa takto pracovať aj v tomto roku, pokiaľ mi to práca dovolí, ešte mi zostalo niekoľko nápadov, ktoré som nemala čas publikovať a samozrejme pribudli aj nové.

V porovnaní s predchádzajúcim rokom stúpol počet príspevkov o 36, aj keď zobrazení pribudlo len 3000, čo ma mrzí rovnako ako žiadne komentáre a ubúdanie aj z toho mála čitateľov, čo tu je. Najčítanejším príspevkom bol májový medvedík od Lesley Teare. A teraz k príspevkom...


Tradične tu nechýba vyšívanie, aj keď je časovo najnáročnejšie zo všetkého, čo tu mám. No dobre, ak nerátam úpravu videa, k tomu sa nikdy neviem dokopať. Bolo toho viac, ako to z koláže vyzerá. Celý rok som sa postupne mesiac, čo mesiac bavila s medvedíkmi zo "stitch a long" od Lesley Teare. Tento rok sa zapájam opäť, takže minimálne jeden príspevok mesačne sa podarí 😊.



Aj keď môj scrapbook nie je stále tak ozajstne scrapbookový, zopár obrázkov vzniklo aj touto technikou. Celkom ma to takto baví. Keď som v Panta Rhei našla drevenné dekorácie v podobe búdky s vtáčikom, rozhodla som týmto mojim štýlom vyrobiť zopár obrázkov. Spolu s nimi v tejto kategórii boli ešte štyri detské obrázky a dva svadobné.



Čo ma tento rok veľmi chytilo a začalo baviť sú pohľadnice. Odštartovala to skladacia pohľadnica a hoci v koláži nie sú, vzniklo aj zopár vianočných, ktoré sa tu určite objavia, keď príde ich čas. Minulý rok ho už na ne veľa nebolo.Tieto moje pohľadnice sú v podstate rovnaký prípad ako scrapbook, dieru do sveta s nimi neurobím, ale tá detská radosť z pečiatkovania, vyfarbovania, strihania, rezania a lepenia... 😃



Vyrobila som aj zopár dekorácií, najviac na jar, kedy som mala rozbehnutú sériu "Springspiration". Zimu som tento rok vynechala, lebo som sa vyšantila rok predtým, ale obávam sa, že by ani nebolo kedy.



Teraz trošku odbočím, lebo žiadne recenzie na blogu neboli, ale boli súčasťou môjho roku, aj blogového Instagramu. Keďže som zaregistrovaná na Goodreads, zapojila som sa do "Reading challenge". Dala som si počet 20 kníh, prečítala som ich 25, jednu z toho som mala rozčítanú z roku predchádzajúceho. Tento rok som si počet navýšila na 24.


S tvorbou pohľadníc súvisí aj pečiatkovanie a následné vyfarbovanie. Takže som si zbierku rozšírila aj o iný druh pečiatok a začala trénovať. Je to rýchlejšie ako antistresové omaľovanky, v ktorých som tento rok opäť veľmi nepokročila.


Ešte k tomu vymaľovávaniu. Na Copic markers musím ešte dorásť, ale tak sen som si splnila aspoň týmito alkoholovými fixami od Chameleon pens. Bude to ešte dlhá cesta 😊.


Ale aby sa nepovedalo, že si to nechcem uľahčiť a chcem sa trápiť sama, pod stromček som si kúpila vyfarbovaciu "online class" od Kit and Clowder rovno pre pastelky, aj fixy.




Keďže som nadšený turista, bolo aj zopár výletov. Síce som všetky zdokumentovala, ale príspevok mal nakoniec len jeden.



Ani diáru sa opäť neušlo miesto. Zmením to tento rok konečne? Až na zopár fotiek na Instagrame, aj to toho malého kabelkového, to v tomto smere so mnou nebola žiadna sláva. Ale keďže ten kabelkový bol Albi, ktoré mám veľmi rada, dostala som aj takúto nádielku rada priamo od Albi. Týždenný diár som darovala sestre a tento rok budem nosiť v kabelke denný diár, aspoň sa tam zmestí viac nálepiek 😃. Okrem toho som nakoniec ešte dostala aj jeden z instagramovej koláže.


Na blogu sa minulý rok príliš nekuchtilo, aj keď skúšala som veľa nového. Keď ja to nikdy neviem pekne nafotiť. Ale aspoň niečo malé predsa len bolo. Konečne som odhalila tajomstvo "pumpkin pie spice".



Uplynulý rok som sa konečne pustila aj do dorobenia môjho tyrkysového kráľovstva. Ešte stále som z toho veľmi nadšená.



No a na záver roka som si nachystala jeden tag a pripájam do tejto kategórie aj link na miš-maš.


Ja som so svojím blogovým rokov po obsahovej stránke spokojná. Budem dúfať, že sa nejako zorganizujem po tom, ako mi skončí pokračujúci nedostatok času a že nabehnem do starých koľají, aby som to tu príspevkami dobehla aspoň na ten posledný počet 😊.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.