Čipkované poháre

09 apríla


Ak sa nemýlim, toto je už štvrtý príspevok, v ktorom sa venujem dekorovaniu týchto pohárov a obávam sa, že ním ešte nekončím. Chcela som spraviť malú obmenu a prezentovať ich tentokrát inak ako svietniky, ale áno, kľudne to môžu byť aj svietniky a hoci ich mám zatiaľ ako vázičky, nevylučujem, že skončia ako svietniky. Alebo nie, vyrobím si ďalšie 😉.


Ono totiž človeku napadne hneď niekoľko variant, ako ich ozdobiť a dá sa to s hocijakými, aj väčšími pohármi, ako sú tieto moje od jogurtu. Ešteže som nemala v zásobe toľko pohárov 😁. Aby som ich ale veľmi nekombinovala, tak som si vybrala len jednu verziu s obmenou čipky.


A takto vyzerajú jednotlivé poháre zblízka...




Pod čipku som dávala ešte jutovú stuhu v sivej verzii so strieborným lemovaním. Čipku som na ňu lepila lepidlom a jutovú stuhu potom lepiacou pištoľou. Keďže som zistila, že vo svojej hojnej zásobe nemám vhodný motúzik, vrch pohára som nakoniec ozdobila lepiacou čipkovanou páskou.



Pardon, poháre boli tak prudko fotogenické, že som sa trochu "rozšupla" so zábermi...




Jasné, že som si poznačila všetky iné nápady, ktoré mi pri nich napadli a je možné, že sa tu fakt objaví ešte niečo v tomto, či v podobnom duchu. Nateraz to ale bude stačiť, je na čase ozdobiť plechovky od kávy 😉.

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.