Hodiny pre záhradkárku

01 augusta


Veľmi, ale fakt veľmi dávno som na internete narazila na inšpiráciu v podobe hodín vyrobených z kvetináča. Potrebovala som darček pre milovníčku záhradkárčenia a táto inšpirácia sa mi pripomenula. Ibaže som kvetináč vymenila za krhlu.
Hodinový strojček som mala kúpený už dávnejšie, čo mi to celé uľahčilo. Zostalo kúpiť len krhlu, ale tú som mala vyhliadnutú v Tedi. Aby nezostala len taká smutná, tak som ako výplň kúpila kvetinovú dekoráciu, ktorú som ozdobila motýľom. A keď bude majiteľka chcieť, tak si ju môže vymeniť na živú.
Keďže má krhla na vrchu čipku, dá sa ľahko aj zavesiť. Ja som sa pripravila aj na možnosť, že bude položená, takže som pred namontovaním hodín ešte zostrihala ručičky. Váhala som, či dať, alebo nedať čísla, nakoniec som to vyriešila čiernymi nálepkami.




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.