Svadobné prianie

22 augusta


Toto prianie patrilo k obrázku pre moju kolegyňu, o ktorom som písala tu. Pôvodne som mala v pláne spraviť ho na ľudovú nôtu, ale nakoniec to dopadlo celé inak. Na vytvorenie tohto priania, ktoré je v tejto podobe skôr známe ako obálka na peniažky, som si vybrala sadu papierov "Shabby Dreams" od Fabrika Decoru.



Najprv som si pripravila výkres s rozmerom 21x25 cm. Potom som pomocou ryhovacej podložky rozdelila dlhšiu časť na diely s rozmermi 7 cm (vrchný diel), 10 cm (stredný diel) a 8 cm (spodný diel). Na najkratší diel som použila okrajovú raznicu. Zvyšok už bolo len dekorovanie papiermi, pričom stužku na zviazanie som prilepila najprv k výkresu a potom som ju prelepila papiermi.




Dovnútra som nalepila prianie, dozdobila ho motýlikmi, otlačila pečiatku a na záver prišiel lepenkový výrez. Voľný priestor vo vnútri priania bol vyhradený, ako už možno tušíte, na naše podpisy. Pri vysekávaní motýľov sa mi podarilo pokaziť raznicu, z čoho ma skoro kleplo. Všetko je našťastie v poriadku, podarilo sa mi ju opraviť 😊.




So zdobením vrchnej časti som nemala veľa práce, pretože som chcela, aby lepenkový výrez vynikol. No nie je krásny? Musela som si ho kúpiť aj do zásoby.



Aby sa prianie presunulo k neveste bezpečne, ozdobila som k nemu aj obálku. Pochopiteľne, zladenú s prianím a doplnenú o zlaté filigrámové nálepky.




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.