Rocco Surf´s Up (Winnie Starfish and Sandcastles Collection)

24 júla


Nebudem klamať, digitálnymi pečiatkami, či papiermi nepohrdnem a veľmi rada ich použijem na vytvorenie pohľadnice. Raz snáď príde aj nejaká digitálna verzia pohľadnice 😊.

V prípade Winnie a Rocca to však bolo ťažké rozhodovanie, je tam veľa možností a tak som si nakoniec kúpila celú kolekciu "Winnie Starfish and Sandcastles". Myslím, že z nej môžem tvoriť ešte aj o dva roky, toľko je tam možností 😃. Niečo už mám pripravené, no to by som predbiehala. Na úvod si však dáme túto jednu, ktorú som robila mimo série.


Môj malý synovec oslávil nedávno svoje druhé meniny a tak som mu vyhotovila túto veselú letnú pohľadnicu. Papiere, pre ktoré som sa rozhodla, som si aj s obrázkom vytlačila. Trochu som špekulovala, ako to rozložiť tak, aby som zakryla čo najmenej z obrázku na spodnom papieri a keď už som v tom mala jasno, vytlačila som text a básničku. 

Použila som:
⋄ rezačka papiera
⋄ biely výkres
⋄ obojstranná lepiaca páska
⋄ lepiace perličky
⋄ raznica "vetvička"
⋄ okrajová raznica




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.