Norika a Tomáš

19 júna


Po dlhom čase som mala príležitosť vyrobiť svadobný obrázok. Keďže som mala dostatok času pripraviť sa, do jednej z objednávok som prihodila aj sadu papierov "Wedding of our dream" od Fabrika Decoru.


Celý obrázok som lepila na podklad z kraftového papiera. Tentokrát som robila menšiu verziu ako bežne a mala som pre tento obrázok nachystaný výsek páru na lavičke, trochu som sa obávala, ako tam vtesnám všetko, čo potrebujem. Na druhej strane je obrázok aj plnší, ako tu bolo zvykom.


Tradične som použila zlaté písmenká na mená.



Pergola výseku bola ozdobená kvietkami, ktoré som sa rozhodla oživiť kamienkami. Takže som siahla do hlbokých zásob na nail art a vybrala som si najmenšie z kolieska a za pomoci špáradla a lepidla ich prilepila a modlila sa, aby prežili transport.


Lavičku som ozdobila mašličkou z organzy.


Jasné, podklad pod lepenkovým výsekom bol nalepený na biely podklad s čipkou.


Nechýbal ani dátum tejto udalosti a okolie som dozdobila zlatými motýlikmi.



Celý scrapbookový obrázok som samozrejme zarámovala do 3D rámu z Ikea.


K obrázku som vyrobila ešte prianie, ale o tom inokedy a možno na inom mieste. 

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.