Winnie Starfish and Sandcastles Collection (1. časť)

04 septembra


Momentálne to tak vonku nevyzerá, ale ešte stále je tu leto. A aj dnešný príspevok bude letný. Niečo som už naznačila tu, ale ako to už býva u mňa zvykom, všetky plány s blogom nevychádzajú celkom tak, ako by som si želala. Moje plány boli príliš veľké, preto som si kúpila celú kolekciu, no horúceho počasia bolo veľa a voľného času málo a ...


Jedným bodom zo zoznamu bolo spraviť sériu pohľadníc z jednotlivých "dizajnových listov", ktoré boli súčasťou balíčka. Je ich spolu 11 a ja som sa rozhodla, že vyrobím pohľadnice z nich a k nim nakombinujem papiere z tejto kolekcie, prípadne nejaké tie morské príšerky. Tu sú prvých osem pohľadníc z dvoch listov (z každého štyri).

"Live in the sunshine"




"Good vibrations"




"Love your sunny smile"




"Sitting on the dock"




"Best fishes"




"Bon voyage"




"Surf´s up!"




"Sea you soon!"





Pek večer! 

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.