Plameniaci (Twinkle Lane Designs)

23 septembra


Viem, že je dnes prvý jesenný deň, no ja sa ešte rozlúčim s letom jedným letným príspevkom, ktorý sa mi nepodarilo publikovať v plánovanom termíne. Aj teraz sa dostávam k písaniu až teraz večer. Hold, víkendy sú niekedy nabité. Keďže som však mala kúpené papiere a pečiatky od Twinkle Lane Designs a pripravené pohľadnice, bolo by mi ľúto nenapísať tento príspevok a odkladať ho o rok.


Sada papierov obsahovala 8 papierov s motívom plameniakov a pečiatky boli tri plus dva texty. Snažila som sa pohľadnice vyrobiť iba za použitia týchto vecí, no v jednom prípade som siahla po pečiatke. Povodne som mala v pláne len tieto pohľadnice. Pečiatky som vyfarbila mojou srdcovou záležitosťou s detstva - progressom. 










Ďalšie tri pohľadnice vznikli spontánne, keď som odkladala zvyšky papiera. Rozhodla som sa, že ich spravím z týchto zvyškov a pečiatku ponechám len originál, ktorý vystrihnem. Preto už nie sú ozdobené z obojstranne, ako predchádzajúce dve, dovnútra som nalepila len washi pásku s plameniakmi.









Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.