Adam a Veronika

08 septembra


Dnes tu mám pre vás ďalšie svadobné prianie, tentokrát však trochu v inom duchu ako obvykle. Moju prvotnú predstavu o tom, ako bude vyzerať, zmenil pohľad na nástenku, kde kolega pripol svadobné oznámenie.

Bol to venček s kvietkami v štýle "watercolor", presne môj štýl. Hneď som začala pátrať po podobných kvietkoch, z ktorých by som mohla vyrobiť prianie, nakoniec ma však zaujali iné a myslím, že tak trochu ladili k výzdobe 😊.


Ako základ som si zobrala tento vektor, ktorý som si trochu upravila a vytvorila z neho aj výzdobu do vnútra. Zvyšok priania tvorili papiere z kolekcie "Tender Orchid" od Fabrika Decoru. Celé prianie bolo poňaté minimalisticky, jediné, čo som pripadala dovnútra, boli dva motýle, ak by sme sa náhodou podpisovali na voľné boky. Papiere aj vytlačený dizajn som lepila na recyklovaný výkres a rovnako som zladila aj obálku.









Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.