Pumpkin Patch (PinkGemDesigns)

26 septembra


Tak a je to tu. Konečne je tu jeseň, aj keď teda mohla ísť na nás pomaly, nie takto zhurta. Nič to nemení však na tom, že jeseň je mojím obľúbeným obdobím a neviem sa zakaždým dočkať, kedy sa skončí leto, ktoré nemám veľmi v láske a ja budem môcť vytiahnuť členkové čižmičky, jesenné sukne a teplé pančušky. A tak aj tu po trochu "last minute" letnom príspevku s plameniakmi píšem prvý tohtoročný jesenný príspevok. Začneme tak jednoducho s digitálnou pečiatkou "Pumpkin Patch" od Pink Gem Designs, podľa ktorej som aj pomenovala tento príspevok. Pink Gem má úžasné pečiatky a rovno napíšem, že ich mám v zbierke niekoľko a určite sa tu objavia. Jednu z nich som tu už mala v minuloročnom halloweenskom príspevku, ďalšie sa tu a tu mihli na jar.

Na vytvorenie pohľadnice som použila sadu papierov z Tedi, ktorá na mňa pôsobila jesenne, ale nie tak pochmúrne zahmlene, ale tak veselo farebne. Obrázok som doplnila mojím obľúbeným citátom z Anny zo Zeleného domu od L.M. Montgomeryovej. Viem, že októbre sú všade, no ja som rada, že žijem v krajine, kde sú krásne farebné 😊.





Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.