Albumy pre dvojičky

14 júna

Albumy pre dvojičky

Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou a mne sa podarilo prehovoriť sa, že je najvyšší čas napísať príspevok o tých albumoch, ktoré už ani nevedia, že boli podarované.
Keď som ich plánovala ísť robiť, už som si v duchu vyberala a kombinovala papiere, lebo ja som v tomto strašná. Mám ich kopec, no nikdy sa neviem rozhodnúť, čo ma dosť zdržuje a znervózňuje. Občas nie sú také pekné ako na produktovej fotografii. A tak som si v duchu rezala, kombinovala a vyberala. Nakoniec to vyhrala sada papierov "Naše dievčatko" z dielne e-shopu Hobbyshop a na obálky som vybrala rozkošné zajačiky zo sady Ninna Nanna Fiocco rosa od Ciao bella. Albumy som doplnila krajkami, lepenkovými výsekmi. Albumy boli také bohaté na listy, že som ich musela rozdeliť na polovicu, inak by som ich ani nezatvorila :-).








Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.