Slnko a mesiac

30 júna

 

Premýšľala som, čo vyrobím na Secret Santu ako darček a rozhodla som sa pre atramentové obrázky, ktoré mi už dlhšie ležali v hlave a tak som sa rozhodla, že je najvyšší čas pustiť sa do nich, že mám ideálnu príležitosť. K vytvoreniu týchto obrázkov, ma inšpiroval rámik z Jysku, ktorý som si potom dokonca na ne aj kúpila, ale nakoniec skončili v bielom rámiku.

Zvolila som si motív slnka a mesiaca, keďže osoba, ktorej mali byť podarované, sa zaujíma o všetky tie astrologické záležitosti a farebná kombinácia mala napovedať pri hádaní :-).

Z čoho som ale potom bola sklamaná bolo zistenie, že sa nemôžem dostať k atramentom Aladine, s ktorými sa mi veľmi dobre takouto technikou pracovalo a chcela som si dokúpiť. Minulý rok som si kúpila drahé Distress Ink a bola z toho akurát tak jedna machuľa a pečiatkovanie s nimi tiež za veľa nestálo, až som si musela pustiť videá, ako to s nimi robia, že to vyzerá úplne inak.

Ukážka z procesu výroby obrázkov je na mojom Instagrame, pečiatky kvietkov sú od Aladine a Nellie´s Choice.






zdroj obrázku použitého v koláži: freepik.com

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.