Bordové prianie k svadbe

29 septembra

Ak som chcela trochu prispôsobiť toto prianie svadobnému oznámeniu, tak to bola pre mňa ťažká úloha, keďže bolo silno minimalistické. Celé bicyklovanie som v ten deň premýšľala, ako to spraviť a v hlave som si preberala papiere, ktoré mám k dispozícii. V jednom som mala jasno, základ bude určite bordový.
Ten som si hneď ako prvý pripravila a vrhla sa na papiere. No vyberte z papierov na scrapbook niečo minimalistické. Už som bola rozhodnutá, že si vyrobím vlastný dizajn :-). Jediné, čo sa mi ako tak dali skombinovať boli lesklé papiere zo sady z Tedi a keďže svadba sa konala na sklonku leta a jesene, prišiel mi vzor s chryzantémami celkom vhodný. OK, motýlikový rámik som si odpustiť mohla, pretože teraz by sa mi môj minimalistický krúžok hodil viac, ale bola to strašná dilema, no bola som prehovorená, že keď chcem zmenu, nech nechám motýle, ktoré sú pre mňa takým mojim poznávacím znamením.


Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.