Sivo - zlaté prianie

08 septembra



Toto leto dovolenka sa mi vyvinuli iným smerom, ako som mala v pláne, navyše sa mi tento rok zdalo akési krátke, možno to bude tým, že sme jeho polovicu strávili vylepšovaním interiéru nášho domu. Aj napriek tomu som stihla zopár prianí, dve z toho boli robené v provizórnych a bojových podmienkach, o to viac ma však potešilo, že sa mi celkom vydarili a bola som s výsledkom spokojná.


Toto prianie spojené s obálkou na peniaze nebol ten prípad, aj keď tiež ho sprevádzali komplikácie, mala dostatok času na prípravu, tak som mohla trochu špekulovať a vymyslieť niečo trochu iné. V tom čase sa mi pokazil notebook a ja som tŕpla, ako to s ním dopadne. Našťastie mi v servise vyhoveli a poslali mi disk s notebookom celkom rýchlo späť a tak sa nám podarilo zachrániť všetky moje dáta (nebudem rozpisovať celý príbeh, čo a ako :-)), obnoviť systém a tak som toto prianie mohla prispôsobiť svadobnému oznámeniu, na ktorom som sa tiež podieľala, aj keď len čiastočne.

Kým sa notebook vrátil, ja som už mala doma materiál, naskicovaný návrh a narezané papiere. Vytiahli sme dáta a ja som celkom komicky pracovala na staručkom mrznúcom stolnom PC s klávesnicou na monitore, lebo sme stratili usb konektor od klávesnice a moderná firemná klávesnica mi tam nehodila :-D.

Na prianie som použila papiere zo sady "Celebrate today" od Craft O Clock, vyrezávacie šablóny Garden Greens od Sizzix, krajkovú vysekávačku a šablónu, nevestu so ženíchom som si upravila vektor a spolu s textami ladila do zlatého fóliového efektu. Do vnútra išlo prianie, ktoré som pridala na Instagram.




Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.