Ružovo - zlaté prianie s vtáčikmi

17 septembra


Výroba tohto svadobného priania ma zastihla uprostred rekonštrukcie, navyše v čase, keď sme začínali vypratávať moju pracovňu, preto bolo dôležité dobre si premyslieť jeho podobu a mať všetko potrebné po ruke, čo v chaose, ktorý u nás vládol bola výzva.
Ako hlavný motív som si vybrala vtáčiky, ktoré mali premiéru, keďže nie tak dávno som si kúpila šablónu s týmto motívom.
Rozhodovala som sa medzi lepenkovými výrezmi a vetvičkami, ktoré sa objavili aj v minulom príspevku, vyhrali to nakoniec vetvičky, keďže sa tam hodili akosi viac. Celkový vzhľad bol veľmi jemný s kvetinovým podtónom :-). Papiere, ktoré som použila, sú kombináciou sady "Tender Orchid" od Fabriky Decoru a "Truly Yours" od Piatek. Na vtáčiky som použila vyrezávacie šablóny "Spring Fever" od Shape Dies Blue.





Pekný deň a víkend!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.