The Simpsons

12 novembra


Bohužiaľ, toto som do témy rozpracované, z pochopiteľných dôvodov,dať nemohla. Keďže išlo o prekvapenie, práca na ňom prebiehala tajne, skoro ráno alebo aj v noci. Ale myslím, že výsledok stál za to.  Až dva dni som na ňom pracovala ešte minulý rok, ale to ani nemusím rátať. Trvalo mi to necelé tri mesiace. Na vyšívanie potajomky si myslím, že celkom slušný čas :-)

 UPDATE: Predlohu som si musela najprv vyrobiť a upraviť. Tu sú záchytné body a postup je vidno vo videu.




A mohla som začať. Áno, taká bola veľká, ešteže mám toľko miesta v izbe.


Obrysy postavičiek sú hotové! Potom prišlo vypĺnanie, o ktorom som si myslela, že to bude pohodové vyfarbovanie, ale keďže som sa rozhodla spraviť aj zelené pozadie, tak som som skoro z neho zošalela :-D


31.8.2011 a je hotovo! Teraz bolo treba zohnať čo najpodobnejšiu látku a urobiť z toho návlečku na vankúš.


Hotovooooo!!! Konečne nemusím držať v sebe tajomstvo a môžem vankúšik zverejniť :-)




Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.