Mini kozmetická taštička

22 februára

Pôvodne to mala byť taštička na usb kľúče, pamäťovú kartu, slúchadlá od telefónu a podobné serepetičky, ktoré musím mať pri sebe, keď niekam odchádzam. Ale nejako sa mi pošťastilo spraviť ju menšiu. A tak som zmenila jej funkciu, aj tak som niečo také potrebovala.
Keď nechodím teraz do roboty a neodchádzam z domu na pol dňa ako predtým, tak mi stačí mať pri sebe menšie množstvo vecí, ako vtedy. A do tejto sa zmestí akurát. Takže koniec váľania sa vecí po celej taške, nekonečného hľadania balzámu na pery a tak podobne.

Vzor som našla na internete, urobila som si podľa neho predlohu. Tam bol len jeden štvorček, ja som si zvolila poukladanie vedľa seba. Nazvala som si to, že je to vyšívaný patchwork :-) No a nevyzerá to ako patchwork?

Materiál:
perlovky z Českej Třebovej
bledožltá ...........1122
bledooranžová ...2182
oranžová ..........2392
OD Tesco, Kamenné nám., Bratislava (už to tam asi nie je)
kanava a žltý zips, Galantéria Hlohovec

Jej rozmer je 16,5 x 9 cm. Vyšívaná krížikovým stehom. Zips som radšej zverila do rúk sestre.



Prajem pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. wow, to si aká šikovná :) ja už by som asi neuplietla ani šál ....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oooo, ďakujem :-) snažím sa, ako to len najlepšie ide :-) venujem sa takýmto veciam už veľa rokov a neviem si predstaviť, že by som to nerobila... ale odporúčam ti pozrieť príspevok o kúsok nižšie, na ten som hrdá viac :-))) mám to aj na druhom blogu, ale len tak v skratke

    OdpovedaťOdstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.