Látkové kvietky

11 novembra


Jednoduchá a rýchla výroba vlastnej brošne, ozdobnej sponky, či kvietka na darčekové balenie. Stačí na to kúsok zvyšnej látky, nožnice, lepidlo na textil (alebo tavná pištoľ), ihla a niť, nejaké ozdoby a to, čo chcete z toho spraviť :-)


Ja som na ukážku urobila z každého rožka troška. Začalo to nevinne, brošňou. Postup je jednoduchý. Odstrihla som si dva pásiky látky, tie som zamotala dokopy (ako keď sa robí vrkoč, len dvojitý :-o) a zatočila do klbka v tvare kvietku. Pri zatáčaní do klbka som použila lepidlo, aby sa mi nerozypávala.

V prípade brošne (červená) som z opačnej strany prišila pripínací háčik. V sponkovom variante som kvietok nalepila na sponku.

Na okrasu sa dá nalepiť alebo prišiť korálik. Hotovo.




Prajem pekný nedeľný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.