Len taká drobnosť na pamiatku

19 novembra


Ja neviem, je to pre mňa taký typický znak, podarovať niečo vyrobené. Pokiaľ je na to ešte nejaký ten čas, aspoň niečo malé. Len v dnešnej dobe je ťažké nájsť niekoho, kto taký darček ocení (alebo mám okolo seba divných ľudí?). Chcela som spraviť mne blízkej osobe prekvapenie a malú pamiatku, tak som sa rozhodla práve pre malý vyšívaný obrázok.

A tak som si zobrala moje farebné "cverinky", obrázok, ktorý stihnem vyšiť a pustila som sa do toho... Dizajn je pôvodom pohľadnica a dá sa zakúpiť tu.


Samotný motív pozostáva z holubíc, obrúčok, kvietkov a srdiečka.


Ja som si k nemu ešte vymyslela písmo, ktoré som napasovala do rozmeru. Veď treba to zapísať :-)



Na rad prišiel rámik. Pri tom bola použitá krakelovacia technika. Hotovo :-)




Veľa šťastia a lásky prajem!

Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Krásné barvičky bavlnek. :) Doma nám taky na stěně vysí pár obrázků, které kdysi vyšívala moje mamka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) u mňa je paraox ten, že mi visí zo všetkého asi len 8 obrázkov :-D väčšinu som podarovala alebo ešte čakajú na svoje miesto :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.