Len taká drobnosť na pamiatku

by - 20:37


Ja neviem, je to pre mňa taký typický znak, podarovať niečo vyrobené. Pokiaľ je na to ešte nejaký ten čas, aspoň niečo malé. Len v dnešnej dobe je ťažké nájsť niekoho, kto taký darček ocení (alebo mám okolo seba divných ľudí?). Chcela som spraviť mne blízkej osobe prekvapenie a malú pamiatku, tak som sa rozhodla práve pre malý vyšívaný obrázok.

A tak som si zobrala moje farebné "cverinky", obrázok, ktorý stihnem vyšiť a pustila som sa do toho... Dizajn je pôvodom pohľadnica a dá sa zakúpiť tu.


Samotný motív pozostáva z holubíc, obrúčok, kvietkov a srdiečka.


Ja som si k nemu ešte vymyslela písmo, ktoré som napasovala do rozmeru. Veď treba to zapísať :-)



Na rad prišiel rámik. Pri tom bola použitá krakelovacia technika. Hotovo :-)




Veľa šťastia a lásky prajem!

You May Also Like

2 komentárov

  1. Krásné barvičky bavlnek. :) Doma nám taky na stěně vysí pár obrázků, které kdysi vyšívala moje mamka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) u mňa je paraox ten, že mi visí zo všetkého asi len 8 obrázkov :-D väčšinu som podarovala alebo ešte čakajú na svoje miesto :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za vaše komentáre!

UPOZORNENIE
Komentáre s pozvánkami na rozdávačky alebo komentáre s podsunutým linkom blogu budú bez upozornenia zmazané!