Augustová výzva

31 júla

Vymyslela som si pre seba malú challenge. Už dávnejšie je evidentné, že pokiaľ mám čas, tak stále veci odkladám a že je pre mňa efektívnejšie pracovať v strese a pod tlakom :-D Tak som si spravila zoznam, čo všetko chcem vytvoriť v auguste. Uvidíme, čo napíšem k tomu na konci mesiaca, ako sa mi to podarí :o)


No dobre, toto je môj pracovný zoznam s pracovnými názvami, kde si budem úlohy vyškrtávať :-) Samozrejme, že som spravila aj zoznam s oficiálnymi názvami (obrázkov). Pôvodne som chcela prihodiť aj malý náhľad, ale to už si nechám ako prekvapenie :o) A som zvedavá, ako sa popasujem s novým dizajnom blogu, či sa mi to podarí tak, ako to mám vymyslené v hlave.


UPDATE1.9.2013 : V auguste som to nestihlo, tak pridávam ešte vianočné a predlžujem do konca roka :-)

Držím si palce!

Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Už sa teším, lebo polovici ani nerozumiem... :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D prvých šesť sú názvy obrázkov, ktoré budem vyšívať. aby som bola presná, z Topásu len časť. posledný bod sa týka zmeny dizajnu blogu :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.