! Na predaj !

13 januára

Mala som potrebu pokupovať všetky možné knižky na tvorenie alebo kozmetické. Postupom času som zistila, že sa mi tu niektoré viacmenej len motajú a že do nich ani nepozriem alebo lepšie povedané ani som nepozrela. Rada ich posuniem niekomu, kto by mal o ne záujem. Sú ako nové (veď pri "toľkom" používaní aby neboli :-( ), len kozmetickým som odlepila ex libris, ale dávam na ne cenu polovičnú, za akú som ich kúpila + poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty. Ak by niekto zobral knižiek viac, som ochotná dohodnúť sa na cene a spraviť ju výhodnejšiu, ako by vyšla po sčítaní.









 Tieto maličké mali všetky cenu 2,62 €, moja cena je 1 €/kus + poštovné. (už len 35 a 38)

Pôvodná cena 2,95 € / moja 1,50 € + poštovné (PREDANÁ)

Pôvodná cena 6,41 € / moja cena 3 € + poštovné

Pôvodná cena 8,93 € / moja cena 4 € + poštovné (Predaná)


Pôvodná cena 16,20 € / moja cena 8 € + poštovné

Pôvodná cena 13,60 € / moja cena 8 € + poštovné


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.