Mačička parádnica

16 mája


Je na čase doháňať zameškané, aj keď ešte stále kašlem ako starý hrniec, ale treba opäť nabehnúť na nejakú tú pracovnú morálku. Je strašné, ako človek, keď je chorý zlenivie. Niektorá robota síce nepočkala, aj keď som bola pri tom ako spomalený film. Ešteže ma horúčka obišla. Zajtra sa chystám do Piešťan na Tradičné ľudové remeslá, ktoré sa konajú tradične na kúpeľnom ostrove, a tak dúfam, že mi počasie dožičí tú radosť aspoň na pár hodín, lebo ak by sa dalo, chcela by som spraviť opäť nejaký príspevok z tejto akcie. No a keď už doháňam resty, tento príspevok je jeden z nich...

Glamour Puss je názov jedného z obrázkov tvoriacich kalendár na rok 2009 od Margaret Sherry, konkrétne patrí Novembru. Tento kalendár ma až na pár obrázkov veľmi nezaujal, takže sa zrejme objavia na blogu len tie vybrané. Obrázok bol jedným z augustovej výzvy (Culinary cats ešte stále nemám) a publikujem ho s takýmto strašným oneskorením, hoci v mojich plánoch sa objavil takmer v každom mesiaci :-(. Obrázok som robila v dvoch verziách - v originálnej s ružovým pozadím a bez neho.

Veľkosť obrázka je 62x62 krížikov a zmestil sa do rámiku 15x15 cm.










Za mňa osobne víťazí asi ten biely variant a ako u vás?

White or Pink? :-)

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Ty pantoflíčky <3 Je vážně sladká .) A mohl by být post na přání? Všechny mačičky vedle sebe? :))
    A překvapilo mě, že GOSH dělá i pečující kosmetiku, je dobrá jak dekorativka? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, post by byť mohol, ale tých mačičiek je tak veľa, že neviem, kedy by prišiel. ale určite bude post aj video z tých, čo mám v projekte, lebo to bude uzavretá celá séria :-) ale tak že si to ty, môžem spraviť aspoň nejakú koláž doteraz vyšitých mačičiek a hodím ju na FB :-)
      Gosh veru vyrába aj pleťovú, minulý rok som robila recenzie, s prestávkami používam asi tri roky (podľa akcie :o)), mne vyhovuje

      Odstrániť
    2. No právě,onio by jim to určitě pospolu hrozně slušelo a chtěla jsme vědět, kolik jich dohromady máš :) Hmm a o tu pečující mi zase přijdeme :/

      Odstrániť
    3. pristalo by im to, to je fakt, ja mám také koláže rada, idem ich pozbierať a spraviť tú koláž na dobrú noc :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.