♊ ☿ Blíženci (Projekt 2014: 15/40) ☿ ♊

21 mája




Blíženci

"Pohyblivé, mužské a vzdušné znamenie ovládané Merkúrom. Blíženci v sebe spájajú vrtkavosť pohyblivého znamenia, nespútanosť a ľahkosť vzdušného živlu, s mentálnym potenciálom planéty Merkúr. Dáva rozptýlenú, neposednú, čulú povahu s veľkou túžbou po získavaní a výmene nových informácií." (www.zverokruh.sk)

Joj, či sa mi tento obrázok páči. Veľmi. Z diaľky vyzerá ako nakreslený. Pri lemovaní som ubrala jednu nitku a vyšívala len dvomi a krásne to vynikne. Prečo som to tak nerobila hneď? Lebo sa mi nechcelo deliť pradienko na trikrát :-D. Chyba. Lenivosť sa niekedy nevypláca. Našťastie mi to napadlo už pri Cute Kitty, tak som zvyšnú použila tu, nachystala som si do budúcna a odteraz lemujem už len takto.

Obrázok je 50x50 krížikov s pridaným lemovaním 70x70. Blíženci tu sami budú do 20. júna. A aby sa nehádali, jedna mačička je škoricová a druhá sivá :-).









Aj napriek tomu, že som bola chorá, sa mi tento mesiac s príspevkami celkom darilo. Aj keď som kvôli tomu stratila náskok, no ale aspoň sa mesiac neskladá len z projektu :-). Dúfam, že sa Blížencom ich motív páči.

♊ Pekný deň! ♊


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.